Thursday, November 11, 2010

dea milik kau forever laaa ;))

( halil sham & syafiqah )
hey you ! halil saia punye lah ! haha . mane ade gurau jea . halil tuh cerite lame . ta ingat pun . lupee suda . hehe ;)) just wanna say thanks for editing your belog for me . i'll really appericate that ! thank you very much . kau happy jea kan ? baguss lah . aku nak kau bahagia . kau jgn ckap aku bg kebahagian kau . Allah dah tentu kan segalanya . jika tertulis jodoh tuh utk kau . aku sebagai hamba hanya mematuhi segala ketentuan itu . insya'Allah . amin . kau padan dgn dea , dea tercipta utk kau bukn utk aku . dea hak kau , dea milik kau . aku rela buad ape utk kauorg bahagia ! amin . aku doakan kauorg happy hingga ke akhir hayat . eh , kauorg kahwin jgn lupe jemput aku taw . aku nak dtgg majlis kahwin kauorg . wane ape bju kahwin ? purple eh ? hehe ;)) Pyqa , jgn takud oke aku ta akan amek halil dr kau . dan Alil pun ta akan nak kat aku . haha ! btul kan . yeah correct . dulu mmg aku nangis sedih . sbb time tuh aku ade dea jea but now i got my speciality boyfriend and also my future husband . insya'Allah . ade jodoh ta kemane . aku akan sentiase doakan kauorg bahagia oke ? cinta dtgg sekali dlm hidup . jd hargai lah ianya sebelum terlambat . kauorg SWEET COUPLE , ROMANTIC , HAPPENING suke tgk kauorg . hope everlasting .

*dea untuk mu bukan untuk ku , dea milik mu bukan milik ku . ( lirik telabek , haha )